Asiakkaamme ovat pystyneet nopeuttamaan mm. reklamaation käsittelyä. Käsittelyaika on pienentynyt 10 % aiemmasta.
Logistiikkakeskuksen älykäs pakettiratkaisu nopeuttaa merkittävästi jälkikäteen tehtäviä yksittäispakettiin kohdistuvia selvitystöitä. Syöttämällä paketin viivakoodin tiedot WYS-pakettiratkaisujärjestelmään, järjestelmä automaattisesti hakee kaikki videotallenteet ja tilannekuvat kyseisestä paketista. Haluttu kuva siirtyy yhdellä napin painalluksella esim. reklamaatiojärjestelmään. Pakettihakua on mahdollista tehdä missä tahansa käyttöoikeuksien puitteissa. WYS-ratkaisu yhdistää eri logistiikkakeskukset samaan kokonaisuuteen, jolloin henkilön ei tarvitse edes tietää, missä pakettia on käsitelty.
- Lisää tuottavuutta
- Lyhennä asiakaspalvelun vasteaikoja
- Lisää turvallisuutta terminaaliin
- Vähennä hallinnointikuluja
- Helppo hallittavuus
- Monipuoliset raportit ja tilastot sisältävät myös videota ja kuvia
- Yksi tai useampi logistiikkakeskus samassa ratkaisussa