Asiakkaamme ovat pystyneet nopeuttamaan mm. reklamaation käsittelyä. Käsittelyaika on pienentynyt 10 % aiemmasta.
Logistiikkakeskuksen älykäs pakettiratkaisu nopeuttaa merkittävästi jälkikäteen tehtäviä yksittäispakettiin kohdistuvia selvitystöitä. Syöttämällä paketin viivakoodin tiedot WYS-pakettiratkaisujärjestelmään, järjestelmä automaattisesti hakee kaikki videotallenteet ja tilannekuvat kyseisestä paketista. Haluttu kuva siirtyy yhdellä napin painalluksella esim. reklamaatiojärjestelmään. Pakettihakua on mahdollista tehdä missä tahansa käyttöoikeuksien puitteissa. WYS-ratkaisu yhdistää eri logistiikkakeskukset samaan kokonaisuuteen, jolloin henkilön ei tarvitse edes tietää, missä pakettia on käsitelty.
- Lisää tuottavuutta
 - Lyhennä asiakaspalvelun vasteaikoja
 - Lisää turvallisuutta terminaaliin
 - Vähennä hallinnointikuluja
 - Helppo hallittavuus
 - Monipuoliset raportit ja tilastot sisältävät myös videota ja kuvia
 - Yksi tai useampi logistiikkakeskus samassa ratkaisussa